WELCOME

WELCOME TO CYBERTECHNOO

klik.klik

Sunday, May 30, 2010

Cara nak remove Genuine notification for window 7


sebenarnya aku update entri ni sbb nk share ngn k0rang ilmu sdkt sbyk...baru jer td lapt0p aku yg guna OS window 7 ultimate. wat hal plak...
entah msa bila dia update window aku pn xsedar. tetiba je naik notification

"This copy of window is not genuine".

mcm ni la.....

gambar 1

window aku yg asal nye ada wall paper cantik cun melecum lagi melet0p tetiba jadi hitam..
ni yang wat aku rasa panas nih.. s0, tanpa membuang masa dan segan silunya....
Dengan kepantasan br0adband celc0m aku nih.. aku mencari2 cara utk s0lve pr0blem ni...
Cara nya senang saja... ikuti langkah2 berikut :




1. download software ni RemoveWAT 2.2.5.rar
2. Lepas tu, Extract file. dan run RemoveWAT 2.2.5.exe.
gambar 2

3. Tekan "RemoveWAT". kemudian tekan "0k" dan tekan "0k".
4. Reboot komputer.
5. pergi ke "Computer" >> "Properties" dan tekan "Change Setting".

gambar 3

6. Setelah selesai. set wallpaper anda kembali.

0keyh.. da selesai n selamat mencuba.
p/s : gambar2 yg kt atas 2 aku rembat kt google. bukan aku punya. aku xsempat nk wat screenshot aku.

PERHATIAN :PIHAK CYBERTECHNOLOGIES TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB KE ATAS SEGALA KESULITAN DAN MASALAH YANG BERLAKU KE ATAS KOMPUTER ANDA.



1 comments:

Admin said...

Assalamualaikum...

Tahniah pada cik blog yang sedia berkongsi maklumat penting seperti ini... :-)

Pasti pengguna komputer sedia maklum, jika keluar mesej seperti di atas semasa memulakan Window (komputer) dan menggunakan internet adalah disebabkan tidak mematikan fungsi automatik kemaskini Window.

Hal seperti ini terjadi kerana Window yang dipasang pada sesebuah komputer itu bukan salinan yang sah (bahasa yang lebih lembut...). Saya faham, bukan semua dari kita mempunyai banyak wang untuk membeli perisian yang asli.

Sekiranya kita membeli komputer baru, biasanya ia sudah dipasang dengan perisian Window yang asli dan boleh dikemaskini melalui internet tanpa masalah (bergantung pada pakej yang ditawarkan...)

Sebagai pilihan yang menjimatkan, pengguna boleh cuba-cuba berjinak-jinak dengan perisian sistem alternatif dari Linux. Perisian sistem Linux terdiri dari pelbagai variasi dan termasuk dalam kategori "sumber terbuka". Ianya boleh didownload secara percuma dari laman web tertentu dan ianya sah dari sudut undang-undang "sumber terbuka..." :-)

Post a Comment

iklan sat noh...klik la...